Doprava

Můžete si vybrat z několika možností, jak převezmete své zboží - zvolte tu možnost, která je Vám nejbližší.

Dobou doručení se rozumí doba mezi dopravením Vámi objednaného zboží na sklad distributora v ČR po dobu, kdy zboží obdržíte Vy. Většina zboží je objednávána u dodavatele na základě Vaší objednávky. Doba od objednání u dodavatele po naskladnění zboží distributorem v ČR je minimálně 1 týden (bude upřesněno při potvrzení objednávky).

  1. Česká pošta
    • ČR dobírka 160,- Kč (obchodní balík - doručení do 48 hodin po celé ČR)
    • ČR platba předem na účet 110,- Kč (obchodní balík - doručení do 48 hodin po celé ČR)
  2. Slovenská pošta
    • SK platba předem 250,- Kč
  3. PPL
    • ČR dopravné za 1 balík při platbě předem 110,- Kč (doručení 24-48 hodin po celé ČR)
    • ČR dopravné za 1 balík na dobírku 110,- Kč + 50,- Kč dobírka (doručení 24-48 hodin po celé ČR)

      Doručení balíku:

      - řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti

      - zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
      - hmotnost balíku je omezena do 50 kg

      - v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL ) 

      - zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele

      - cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

      Převzetí a reklamace:

      - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

       - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

      Komunikace s PPL

      - pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

  4. Osobní odběr na adrese prodejce (pouze po předchozí domluvě)
  5. Vlastní doprava – zboží Vám zavezeme sami vlastní dopravou (cena dohodou)

Platby:

  1. Dobírkou
  2. Bankovním převodem